Azam Tahun Baru PutraKhairul

pic dari google.com
Hari ni aku buat azam aku untuk tahun 2012.. Semua brg-brg sekolah aku dah beli.. Wuh~ Bukan brg-brg sekolah je yg aku beli, brg-brg yg tak perlu pun aku beli..Hahah. Tahun depan aku masuk sekolah baru..dpt kawan-kawan baru..situasi sekolah pun baru.. Emm... Oleh sbb tu..aku nak berazam.. 

Okey lah ! Kat bawah ni list azam aku ..

AKU NAK..
1. Belajar graphic lebih mendalam.
2. Jadi pelajar cemerlang
3. Kurangkan duit keluar & lebihkan duit masuk
4. Beli personal laptop
5. Jadikan blog ni LEBIH AWESOME
6. Jadi seorang anak yg terbaik utk ibu aku
7. Jadi seorang kawan yg terbaik
8. Jadi seorang yg berani
9. Dapat bnyak follower kat blog
10. Tak Tau Lah .. Hahah ..

Aku rasa tu je lah.. Kalau ikut hati aku..bnyak lgi smpai tahun depan pun aku tak siap-siap lgi taip ni .. Hahah .. Aku dah berazam..skrg ni tinggal aku je lah yg kena usaha.. Ok lah..Bubye ! Selamat tahun baru !

2 788 kekasih gelapku:

Hanif Idrus said...

semoga berjay amemperolehi azam 2012...
Salam kenal

PutraKhairul™ said...

@Hanif Idrus thx Hanif ! salam kenal ..

Post a Comment