Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass


Contest ni diadakan oleh Sumijelly dan Sekilass. Giveaway ini berupa domain yg berharga RM 31.90 yg diorder khas dari NET KL. Untuk Keterangan lanjut sila Klik Sini, sini atau pun sini.


Kenapa Saya Ingin Domain Itu?

"Saya ingin domain itu sebab saya mahu menukar url blog saya yg sedia ada ini. Saya nak domain itu sebab saya nak blog saya kelihatan lebih best dan hebat. Sebab yg terakhir, saya nak jimatkan duit. Hehehe.."


Ni dia 3 orang yg aku tag...


1. Zafliey
2. Miss Elvieyra
3. Bobiestory


Contest Ni Berlangsung Dari 4 Disember 2010 Hingga 4 Januari 2011.


Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik Sini


p/s - maaf kalau ada perkataan yg salah, kalau ada perkataan yg salah komen di bawah...Tq...

1 788 kekasih gelapku:

Sumijelly said...

hehehe......terima kasih sudi joint...

eh..kenapa segala link tu sumer sama jer?? hehehehe
patut letak link sekilass.com sekali tu..hehehe

ok..dah linkkan dlm nama peserta... good luck!

Sumijelly.com

Post a Comment