Azam Tahun Baru


Assalamualaikum...
Malam ni aku nak berazam untuk tahun 2011. Tahun 2010 ni sunggguh banyak memori indah tercipta cth nya, blog aku ada follower, aku dah pandai modified template dan banyak lgi. Tinggal berapa jam saja kita akan masuk ke tahun 2011.

Ok, Ok, berbalik kepada tajuk *Azam Tahun Baru*, bukannya korang je yg ada azam untuk tahun 2011 aku pun ada, d bawah ni adalah azam-azam aku untuk tahun baru.:-

1. Mendapatkan lebih banyak followers dan readers.
2. Menjadi pelajar yg baik dan dapat straight A dalam exam.
3. Membeli domain untuk blog-blog aku.
4. Menjadi blogger yg hebat dan berjaya.
6. Membeli kamera Nikon DSLR D90
7. Membeli laptop baru.
8. Menjadi seorang yg berani.
9. Dapat beli Hp baru.
10. Tak tau la...

Aku rase tu la je aku punya azam untuk tahun 2011. Aku harap tahun 2011 ni akan jdi tahun paling manis dalam hidupku. Aku ingin meminta maaf banyak-banyak kepada yg tersentuh dengan kata-kata aku sepanjang tahun ni. Dengan ini aku tutup entri kali ni, assalamualaikum.

P/s - aku tak tau lah, ni azam ke harapan ke atau permintaan...heheheh...

0 788 kekasih gelapku:

Post a Comment