Keunikan Blog Aku Part 1

Hai! Hari ni aku nak tunjukkan salah satu keunikan blog aku. Iya semua blog mepunyai keunikan tersendiri. Tapi, tak pernah lagi aku nampak satu blog yang shotbox facebook.,iya memang ada,dorang punya terletak di sidebar, tapi aku punya tersembunyi di sebelah kanan. Cuba klik butang hijau yang tertulis shoutbox, ianya akan keluar seperti gambar di bawah

Unik kan? Ada orang yang menyediakan servis untuk buat shotbox sebegini rupa tapi, berbayar. Aku ni tak suka membazir, mengeluarkan duit hanya untuk satu widget. Aku ni kan suka meneroka , jadi sekarang aku dah tahu macam mana diorang buat. Pertama kali aku buat mengambil masa ½ jam sahaja. Senang kan? Senang jak.. Dengan ini aku ingin menutup entri kali ini dengan assalamualaikum.
Perhatian!!
       Blog aku dah menukar domainnya dari sayakhai.blogspot.com kepada www.mrkhai.co.cc. 

0 788 kekasih gelapku:

Post a Comment