happy new year!!!!

lucu giler...........

azam tahun baru aku..





aku nak buat azam tuk tahun depan...aku sudah 11 tahun.. jadi aku nak buat azam...impian yang tak kesampaian nak dbuat tahun depan..

1. aku kena study btul-btul
2. project 'RAHSIA' ngan Encik E ..
3. Berhenti main-main
4. beli jam tangan baru(jam lame dah kene curi)
5. repair lapatop! ( sesenang beli je laptop baru )
6. make THIS blog awesome more gorgeous!

Tu je la setakat ni yang aku rasa nak plan . Bhahaha.!

Kuruskan badan mu dengan LIMAU NIPIS!!!!





Limau nipis adalah antara buah yang
menjadi pilihan penggemar asam merah
limau nipis bukan saja boleh dhisap atau dijilat….
Malah juga mempunyai kelebihan dari sudut
Kecantikan untuk menguruskan badan…nak tahu caranya?????
Bahan-bahan:-
*4 biji buah limau nipis
*secawan air suam
Cara-cara membuatnya:-
Buang biji limau nipis dan picit limau, takungkan dalam gelas
Dan campurkan dengan air suam…
Senang saja..saya boleh buat anda pun boleh buat….




Di conteng oleh khai…

pEngEnalan...

assalamualaikum....
sAYa baRu mula berBLoGging....
eHH...lupa nak kenalkan dirI PLAK...
nama Aq kHai..
wALaUpun aq SepuLuh TahUN...
tApi AQ TeTAp berblOG...






Di conteng oleh khai…